piątek, 31 maja 2013

Epilog

                                                        *Trzy lata później*

- JEJ! - radość jaką okazywała Darcy przy rozpakowywaniu prezentów gwiazdkowych była nie do opisania. Siedzieliśmy z Harrym na kanapie przyglądając się tylko jak mała buszuje pod choinką.
- Darcy, masz zamiar to wszystko posprzątać, prawda? - Harry dopytał dziewczynkę, która wyprostowała sie i tylko uśmiechnęła ukazując swoje mleczne zęby
- No nie do końcia - powiedziała jak to każde dziecko i wróciła do odpakowywania kolejnej paczki - ZAWSE TAKI CHCIAŁAM! - krzyknęła głośno latając po salonie z misiem w dłoniach. W końcu  rzuciła się na Harrego i mocno go przytuliło
- Dusić to ty potrafisz - stwierdził Styles na co ja tylko się zaśmiałam. Darcy odsunęła się kawałek i usiadła wygodnie na jego kolanach.
- Będzie miał na imię Haly! - krzyknęła po chwili wskazując na zabawkę
- Imię idealne - odgarnęłam jej kosmyk blond włosów za ucho i spoglądałam na ich dwójkę. Darcy strasznie się zmieniła jeśli chodzi o jej wygląd. Kiedy była jeszcze kilkumiesięcznym dzieckiem jej włosy były wręcz czarne i delikatnie kręcone, teraz jest blondynką, jednak urodę nadal dziedziczy po swoim ojcu
- A ty wy co dośtaliście? - Dziewczynka zwróciła się do naszej dwójki. Spojrzałam na Harrego zaś ten na mnie.
- Czyżbyś coś dla mnie szykowała? - Harry spojrzał na Darcy, która już po chwili zeszłą z jego kolan na stanęła wyprostowana na podłodze.
- Idę do góly! - oznajmiła tylko taszcząc za sobą wszystkie prezenty i zniknęła nam z pola widzenia.
- I mamy chwilę dla siebie - Harry objął mnie ramieniem, a moja głowa wylądowała na jego torsie - Dopiero teraz sobie uświadomiłem,że tyle czasu minęło, że Darcy tak szybko nam dorosła - ucałował mnie w głowę - Przydałby się nam jakiś urlop - zaśmiał się
- I większy dom - na mojej twarzy pojawił się szeroki uśmiech i już po chwili siedziałam na kanapie spoglądając na zdziwioną minę Stylesa - Mam dla ciebie prezent - dodałam i wstałam z kanapy kierując się do szafki z które wyciągnęłam małe pudełeczko. Usadziłam się z powrotem na kanapie i podałam mu przedmiot do dłoni. Chłopak spojrzał na mnie lekko zaskoczony, a potem jego wzrok padł na pudełeczko. - No otwórz - powiedziałam tylko popędzając go.
Chłopak odsłonił wieczko i wyciągnął z niego biały przedmiot.
- Zaraz, zaraz...test? Ciążowy? Jesteś w ciąży? - zapytał mnie zaskoczony. Ja pokiwałam twierdząco głową. Aż takiej reakcji jaką mi okazał się nie spodziewałam. Podniósł mnie z kanapy i okręcił wokół własnej osi. - Nawet nie wiesz jaki jestem szczęśliwy - powiedział do mnie. Od dłuższego czasu staraliśmy się,żeby Darcy miała rodzeństwo, ale nie za dobrze nam to wychodziło. Dopiero po pewnym czasie się udało i ja tez byłam cholernie szczęśliwa.
- Juź? - główka małej Darcy wychyliła się zza rogu - Będę miała blata albo siostlę!  - krzyknęła biegnąc w naszym kierunku i po chwili to ona znalazła się na rękach Harrego.
- Za 9 miesięcy, zgadza się - poprawiłam jej sweter, a moja twarz od razu rozpromieniała.
- A gdzie ono teraz jest? - Darcy zadawała mnustwo pytań i teraz też musiała
- Tutaj - wskazałam na swój brzuch kładąc tam dłoń
- I ono się tam zmieściło?! - zapytała nas na co razem z Harrym wybuchnęliśmy śmiechem. Usiedliśmy w trójkę na kanapie i uspokoiliśmy się trochę - Tatusiuuuu?
- Tak? - Harry usadził sobie blondynkę na swoich nogach i połaskotał ją na co ta tylko zachichotała
- Skąd się biorą dzieci? - mina Harrego...epicka. Już chciałam wstac i zrobić mu zdjęcie.
- To ja może zostawię was samych - odpowiedziałam tylko i wyszłam z salonu
- Nie! Jade! Wracaj tutaj!

Powtarzałam to wielokrotnie i powtórzę jeszcze raz, zmieniłam się nie tylko zewnętrznie, ale przede wszystkim wewnętrznie. Dzięki wychowywaniu Darcy stałam się bardziej dojrzała, a Harry zrozumiał,że życie nastolatka się już skończyło. Daliśmy radę! Czasami nadal w to nie wierzę.
Nie wierzę,że udało nam sie wychować człowieka na kogoś normalnego. Mimo trudności, zawsze się wspieraliśmy. Chłopaki jak i rodzice byli naszym podstawowym wsparciem i bez nich nasze życie byłoby bez sensu. To wszystko działo się tak szybko, tak nagle. Wszystko się pozmieniało, ale nasza miłość nadal kwitnie i nadal czujemy do siebie to samo co poczuliśmy pierwszy raz widząc siebie na oczy.

                                                              THE END 

Chciałabym wam za wszystko podziękować, za każde miłe słowo, które czytałam na tym blogu, za rady a nawet za te negatywne komentarze, które tez w pewnym sensie pozwoliły stać mi sie odrobinę lepszą w tym co robię. Dziękuję wam za to,że byliście przy mnie w każdej nawet tej najtrudniejszej sytuacji. Byliście i zawsze będziecie rusztowaniem każdego mojego bloga.
Nawet nie wiecie jak mi sie ryjek cieszył kiedy czytałam te wszystkie wiadomości, które do mnie wysyłaliście typu: 'Zmotywowałaś mnie do pisania mojego opowiadania' albo 'Dzięki tobie pokochałam 1D!' nawet nie wiecie jakie to wspaniałe uczucie, kiedy człowiek robi tyle dobra dla innych. Chciałam się z wami podzielić moją małą historią, a wy straciliście wiele czasu wolnego,żeby ją przeczytać. Po prostu chce mi się płakać ze wzruszenia ;')
Naprawdę nie chcę zostawiać tego bloga, ale takie było moje postanowienie, jeszcze raz: DZIĘKUJĘ! ♥

Nie zapominajcie o pierwszy blogu na którym dzisiaj pojawił się nowy rozdział! KLIK

W skrócie dziękuję wam za:

-2458 komentarzy (w sumie)
-ponad 470 tys. wejść na bloga
-255 obserwatorów
I za to,że byliście ze mną w tych trudnych sytuacjach, moich załamkach czy braku weny, bez was nie dałabym rady i nie odniosłabym takiego sukcesu :)
Jeszcze raz dziękuję wszystkim!
KOCHAM WAS ♥

Komentujcie <3

Martu♥

107 komentarzy:

  1. o matko tak mi dizwnie w sercu że już koniec jestem od początku tego opowiadania i dziwnie sie to mówi, ale obserwowałam Jade i Hazze od początku i dziwnie mi się rozstawać, ale mam nadzieje, że kolejne opowiadanie też będzie ekstra
    dziękuje xx

    OdpowiedzUsuń
  2. TO MY DZIĘKUJEMY TOBIE!
    twoje opowiadania zawsze umilały czas. były taką odskocznią podczas nauki i odrabiania lekcji.
    nawet nie wiesz jak potrafiłaś wciągnąć w swoją historię.
    pewnie nadal będę wchodzić na tego bloga, z przyzwyczajenia.
    kolejne opowiadania równie tak samo wciągają więc czekam na kolejne rozdziały.
    JESZCZE RAZ DZIĘKUJĘ!!!!
    ~`Darcy. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, niestety to już koniec, ale będę czytała twoja dwa pozostałe blogi :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ci Dziękuje za to ze pisałaś za to ze poświęcałaś czas żeby to napisać...... Blog udał ci sie bardzo miałaś wenę i ją rozpisałaś wiem jak to jest masz pomysły a tu nagle wena się kończy... dziękuje jeszcze raz za bloga masz talent i go rozwijaj może kiedyś wenę ci wróci i ten blog będzie miał ciąg dalszy dziękuje i pozdrawiam Kornelia <33
    PS. Rozpłakałam się jak zobaczyłam ten napis THE END..... <3

    OdpowiedzUsuń
  5. epilog jest cudowny. Darcy jako starsza dziewczynka. *,*
    jak tak teraz patrzę na tą notkę... Epilog. jakoś jest mi tak smutno, wiesz? kochałam to opowiadanie. naprawdę. było ono pierwszym jakie zaczęłam czytać i też ono zmotywowało mnie do rozpoczęcia przygody ze swoimi blogami. jesteś wspaniałą osobą z wielkim talentem i proponuję Ci zacząć pisać jakąś historię i spróbować wydać książkę. powinno Ci się udać, bo Twoje historie są niesamowite. szkoda, że historia się już zakończyła, ale widziałam, że masz nową, więc pewnie zacznę ją czytać. kontynuując: widzę, że ładnie Ci się nazbierało czytelników i odwiedzin, ale wcale się nie dziwię. chciałabym kiedyś pisać tak dobrze jak Ty. ;)
    nie dziękuj nam, to my dziękujemy Tobie.
    za wszystko. xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Epilog cudny...
    W sumie to nie wiem czy się śmiać czy płakać.
    To była cudowna historia i ciesze się że mogłam ją poznać. Jesteś niesamowitą pisarką i naprawdę chcę mi się płakać bo to pewnego rodzaju pożegnanie z tobą (jako Jade). I proszę nie śmiej się ze mnie jak będziesz to czytać choć to co piszę jest bezsensu, ale po prostu piszę co myślę. I nie wiem co mam ci tu jeszcze napisać jesteś świetna i genialna masz niesamowitą wyobraźnie. Pamiętam jak nieraz siedziałam w domu i miałam zły humor, wtedy wchodziłam na twoje opowiadanie i czytałam nowy rozdział jeśli był a jeśli nie to nieraz czytałam te, które były moje ulubione. Wiele razy poprawiałaś mi nastrój i podziwiam cię, że potrafiłaś pokierować tą historią i ją skończyłaś a nie przerwałaś w połowie.
    I chcę cię też przeprosić, że nie komentowałam wszystkich rozdziałów, ale mam nadzieję że mi wybaczysz.
    Po prostu jedno wielkie DZIĘKUJĘ..... za wszystko.
    I pamiętaj, że jesteś naprawdę niesamowitą osobą. Nigdy nie przestawaj robić tego co tak świetnie robisz czyli pisanie.
    Jeszcze raz DZIĘKUJĘ......

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu wspaniałe,wspaniałe,wspaniałe xx
    Popłakałam się wiesz? A dlaczego? Bo pomimo faktu, iż pogodziłam się z tym że tego bloga postanowiłaś zakończyć, to nadal będę odczuwała w pewnym sensie pustkę. Tyle byłam tu z Tobą, że czytanie kolejnych rozdziałów stało się już dla mnie rutyną : )) A teraz? Teraz chyba przeczytam wszystko od początku, tak by sobie to podsumować i kolejny raz uśmiechać się jak głupia do monitora lub płakać - w zależności od sytuacji, jakie przedstawiałaś w postach. Pisałam Ci już za co tak cholernie Ci dziękuje..I to chyba za mało wiesz? Słowa nie oddadzą tego co czuje, tego ..jak cholernie jestem Ci wdzięczna! Mam ochotę Cię teraz wyściskać ,tu i teraz..choć wiem i zdaję sobie sprawę z tego że to jest niemożliwe ;c Więc powtórzę jeszcze raz to co ostatnio. Dziękuję Ci, że właśnie poprzez twoją zasługę poznałam dokładniej zespół. Po części "przez Ciebie" (nie miej tego za złe,napisałam to w dobrym kontekście:)) jestem teraz ich ogromną fanką :)) Czytając Twoje opowiadanie, doszłam do wniosku że mogłabym również założyć i swoje..także za to również chciałabym ci podziękować. Bo w pewnym sensie Ty byłaś moją inspiracją i "weną" do tworzenia dalszych rozdziałów i choć początki były beznadziejne..to mam nadzieję że teraz choć odrobinę się rozwinęłam i piszę lepiej :) To na Tobie się wzorowałam .. chciałam i chcę być tak dobra jak ty w pisaniu - co mam nadzieję kiedyś się spełni. Cóż nie wiem co mogę Ci tu jeszcze napisać, brakuje mi normalnie słów : cc Będę czytać twoje kolejne opowiadanie, na którym właśnie pojawił się rozdział pierwszy. Po opisach bohaterów wnioskuję że będzie się działo i zapowiada się interesująco .Bardzo dobrze! :))
    podsumowując : DZIĘKUJĘ CI ZA TE WSZYSTKIE CHWILE , KTÓRE DLA NAS POŚWIĘCAŁAŚ PISZĄC NOWE ROZDZIAŁY I SPRAWIAJĄC NAM TYM SAMYM PRZYJEMNOŚĆ. DZIĘKUJĘ XX :*

    OdpowiedzUsuń
  8. supcio !!
    tylko proszę,nie usuwaj bloga tak jak to robią inni ,bo potem nie można przeczytać jeszcze raz tego arcydzieła :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś boska!!!
    Możesz mieć 100 % pewność że będę czytała 2 pozostałe blogi.
    Nie mogę sobie teraz wyobrazić, że nie będę już czekała na dalsze historie Jade i Harrego :'(
    KOCHAM CIĘ I DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA ZA TEGO WSPANIAŁEGO BLOGA :*
    Agan :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Boooże, Kochaaaanaaaaa ;*
    Jestem z Ciebie tak cholernie dumna, jestem tak cholernie szczęśliwa, że mogliśmy czytać to opowiadanie, że chciałaś się tym podzielić z nami ;* Wielkie DZIĘKUUUUJE <3
    Ale jednak cztając słowa " THE END "pod tym opowiadaniem, to mega ukucie w sercu, bo jednak jakby nie patrzeć, rozstajemy się z ważną cześcią naszego życia ;/
    Kocham Cię, i nie ukrywam ucieszyłabym się, jakbyś dodała tu kiedyś, w przyszłości, małą kontynuację ich życia <3
    Było by suuupcioo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super piszesz, zapraszam również do mnie http://itiswonderfulworld.blog.pl/ Louis troszkę w innej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku, jakie słodkie *.* ♥ Popłakałam się ze wzruszenia :) C U D O W N E !
    Na pewno jeszcze nie raz tutaj wejdę i przeczytam jeszcze raz całość. Będą te same emocje i te same odruchy. Tak jak z ulubioną zabawką. Dostajesz i się cieszysz a kiedy po jakimś czasie niebawienia się nią nagle zobaczysz będzie to samo uczucie co na początku ♥
    Koooocham i kochać będę :*
    http://hope-gives-all.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo.
    Szkoda że skończysz :(
    Ada:*

    OdpowiedzUsuń
  14. My też cie kochamy ! <33 Może nawet bardziej niż ty nas. ;** Będe teraz czytać twoje nowe opowiadanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję ci za tego bloga:) My również cie kochamy!! :* Będę czytać każdego bloga który piszesz bo wszystkie są wspaniałe i pewnie jeszcze nie raz zaglądne znów do tego :D Dziękuję jeszcze raz :**

    OdpowiedzUsuń
  16. bLOG BYŁ BARDZO FAJNY MAM NADZIEJE ŻE BĘDZIESZ JESZCZE JAKIŚ PROWADZIĆ. ZAPRASZAM DO MNIE http://dwa-swiaty-jedno-serce-1d.blogspot.com/ KC

    OdpowiedzUsuń
  17. nominowałam cie do Liebster Award 4, więcej informacji na http://imaginezonedirection.blogspot.com/p/liebster-award-4.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochanie, czytałam to cudo ze łzami w oczach. Boże, Ty nawet nie wiesz jakie to dla mnie trudne pisać, to co teraz pisze. Bo cieszę sie, ponieważ Twoje opowiadanie było cudowne, najlepsze, genialne, a smucę dlatego, że to już koniec. Naprawdę nie chce mi sie w to wierzyć. Jade stała sie po tym wszystkim moją przyjaciółka, która pomagała mi, kiedy było zle, a teraz tak trudno mi pogodzić sie z tym, ze to koniec. Kochana, życzę Ci mnóstwo weny i tego, byś kiedy wydała książkę, która będzie znana na całym świecie. Bo zaslugujesz na to. Kocham Cie całym sercem. Nie wiem co jeszcze napisać.
    Kocham Cię.
    I zawszę będę.

    OdpowiedzUsuń
  19. CUDOWNE ! *.*
    Hah, popłakałam się... :(
    Boże.. jaki TY MASZ TALENT :D
    To było cudowne,urocze,piękne,wzruszające,interesujące opowaidanie <33
    To była przyjemność ,wchodzić na twojego bloga i czytać nowe świetne rozdziały :))
    Ale jak to mówią "Nic nie trwa wiecznie..." :'( . Wiem powtarzam się...
    Napewno jeszcze nie raz wejdę na twojego bloga i przeczytam wszystkie rozdziły ! ;*
    Jak mozna cię nie kochać ?! Jesteś po prostu genialna !
    Kocham cięę <33
    Fajnie by było gdybyś jeszcze kiedyś na blogu napisała kontynuację tej historii np. jak Darcy będzie już dorosła itp.
    By było suuuuper <3

    Pozdrawiam Kasia.

    I znowu się rozpisałam :) Ale jak tu nie ?! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z toba ! Super by bylo , gdyby jeszcze liedys tu wrocila i napisala historie Darcy ((:

      Usuń
  20. O boooze poryczalam sie na koncu .. :((bo smutno ze to juz koniec ten wspanialej historii :(( czytalam ja od samego poczatku , przezywalam z bohaterami te smutne ale i te szczesliwe chwile. Dziekuje Ci , ze poswiecalas czas na pisanie tego bloga , mimo braku weny albo i ochoty i tak pisalas i zamieszczalas rozdzialy :) Dziekuje i czekam z niecierpliwascia na nowe rozdzialy na pozostalych blogach :***

    OdpowiedzUsuń
  21. eech szkoda gadać trudno będzie mi się z tym blogiem rozstać, BYŁ moim ulubionym....ale dobrze, że jest nowy, takie pałe pocieszenie... :,/

    OdpowiedzUsuń
  22. popłakałam się :( To opowiadanie było cudowne. Z każdym rozdziałem się utożsamiałam. To było coś wyjątkowego. Dziękuję Ci za wszystko :* Zabieram się za czytanie drugiego twojego opowiadania :*

    Aha jeżeli chcesz zapraszam na swojego bloga. Dopiero zaczynam. Nie wygląda on jeszcze super ale się rozkręcę heh. Dodaje na nim zarówno zwykłe notki z życia codziennego jak i imaginy z 1D. Jak na razie jest 1 hehe :)
    http://give-me-a-reason-for-better-life.blog.pl/

    tt. Real_Ally :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że kończysz, ale czytam już następny blog :D
    Ale...
    KOCHAM I BĘDĘ KOCHAĆ TEGO BLOGA :D

    Pozdrawiam
    Marzena:*

    PS. Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Od razu przepraszam za SPAM ;)

    Historia pewnej nastolatki o imieniu Jo, która przez swój błąd musiała zmienić swoje dotychczasowe życie i o wiele za wcześnie dorosnąć.

    „Błyskawice błyszczące na niebie, uderzające gdzieś daleko o ziemię. Samochód jadący po opustoszałej drodze, a w środku dwie kłócące się dziewczyny. Różnią się we wszystkim, nie tylko w wieku, wyglądzie, ale także w zachowaniu. Niby siostry a nie mogą znaleźć wspólnej więzi, która je wcześniej łączyła. Jedna wypomina jej wszystkie błędy które popełniła, druga odpłaca się jej tym samym. Nagle jakieś zwierzę wybiega na drogę. Starsza z nich traci panowanie nad kierownicą próbuje je odzyskać lecz jej się nie udaje i samochód rozbija się o drzewo. Obydwie tracą przytomność. Nie zostaje już nic oprócz kropel deszczu, piorunów i poczucia winy…”

    Zapraszam do czytania mojego opowiadania : http://blog-o-onedirection-jo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. As mi się płakac chcę to piękne dzieło ktore dla has pisałaś skonczyło się .
    Zawsze jak przeczytałam jeden rodział ciałam kolejny I kolejny to było wciagajace jak narkotyk.zaskiwałaś nas akcją w każdym rodziale było weoło I smutno , romantycznie po prostu idealnie pokazane życie.Chciała bym Ci bardzo podzękować dzięki temu ze tyle czsu temu poswięcałaś mogłam co kilka din albo Codziennie umilić sobie wieczór to piękne dzieło na pewno jeszcze nie raz przeczytam. I bardzo dziękuje ze zaczynasz prowadzić nowego bloga I piszesz 2 bo twój talent muglb się zmarnowac . KOCHAM CIE ZA TO WSZYSTKO <3333

    OdpowiedzUsuń
  26. Jasna cholera ! Ile razy j będę przez Ciebie płakała hmm ? Zresztą za to Cię kocham, że potrafisz doprowadzić mnie do łez. Dobra zacznę Ci tu mały spamik, ale chyba się nie obrazisz prawda ? :)
    Zaczniemy od tego, że dzięki Tobie zaczęłam pisać swoje opowiadanie :* Bardzo cieszę się, że je znalazłam i zaczęłam czytać. Poleciłam, tego bloga chyba z 3 osobom i powiedziały, że udusiłyby mnie jak bym im tego bloga nie podała bo jest taki cytuję "zajebisty" Mają rację. Piszesz wspaniale i nie przestawaj, jak byś napisała książkę, chcę dowiedzieć się o niej pierwsza !!! Dziękuję Ci za to, że traciłaś dla Nas czas, że pisałaś tego bloga, opowiadanie. Jest mi przykro, że kończysz tego bloga, ale nic nie trwa wiecznie, i nie możesz poświęcać się całe życie prawda ? Piszesz jeszcze dwa kolejne opowiadania, będę je czytała, ale nigdy nie zapomnę o tym, które mnie zmotywowało to pisania swojego opowiadania ! Rozumiesz ? Nigdy nie zapomnę o tym blogu, jeszcze raz go będę czytała w wakacje. Przysięgam Ci to ! Ten blog to BYŁO, JEST I BĘDZIE COŚ. Czytam różne opowiadania, ale... too... to szkoda słów. (nie mówię, że blogi, które czytam są złe, wręcz przeciwnie ! Są boskie. <3) Więc w skrócie:
    DZIĘKUJĘ CI ZA TO, ŻE PISAŁAŚ I PISZESZ TE OPOWIADANIE <3 NALEŻYSZ DO NAJLEPSZYCH :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Aż mi się płakać chce. Kocham Tego bloga. Szkoda, że to już koniec. Dziwnie się czuje, że nie będę już czytała o Jade i Harry'm. Normalnie płaczę..... Dzięki Tobie założyłam swojego bloga i naprawdę dziękuje Ci za to. Będę czytać Twoje dwa pozostałe blogi i jeszcze inne jak będziesz miała.
    Kiedy przeczytałam The End było mi tak jakoś dziwnie smutno. Po prostu płaczę. Dziękuje Ci bardzo, że pisałaś dla nas to opowiadanie. Ja będę tu często zaglądać i jeszcze raz przeczytam sobie wszystko od początku.
    KOCHAM cIĘ JESTEŚ NAJLEPSZA. < 3333333

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham Twojego bloga! Jak i tego tak i dwa pozostałe! Piszesz genialnie, aż sama miałam motyle w brzuchu <3
    A to mój blog http://this-is-us-our-life.blogspot.com/ mogłabyś powiedzieć co o tym sądzisz???

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże, płaczę. :') To opowiadanie było jednym z moich ulubionyh i na prawdę Ci za nie dziękuję. <3 Szkoda, że to już koniec historii Jade i Harrego, ale wszystko co dobre, kiedyś się kończy. ~Jeszcze raz dziękuję. Jesteś najlepsza. :) KCKCKCKCKCKCKC <3
    Julie xoxo

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam wszystkie twoje blogi :) Masz talent i go rozwijaj :>

    OdpowiedzUsuń
  31. Awwwwwwww.
    Nie mogę już doczekać się nowego bloga ;)
    A co do tego był jest i zawsze będzie najlepszym blogiem ;) (no jeszcze zobaczymy co się rozwinie w TWOIM nowym blogu ;))
    -----> http://www.showmeyoucare69.blogspot.com/ <----
    No i zapraszam do mnie ! Mam nadzieję, że zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog nie mogę się oderwać


    wchodźcie: xxxxmydreamsxxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda że to już koniec . :( Świetny blog . Jeden z najlepszych jakie czytałam . Następne blogi również będę czytać . Pozdrawiam . xoxo

    + zapraszam do mnie :) - > http://live-while-we-are-young-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. SZKODA ZE TA HISTORIA SIE JUZ SKONCZYLA .. BO NAPRAWDE BYLA ZAJEBISTA ,A BLOG SWIETNY , A TWOJ TALENT MEGA MEGA WIELKI .. I MAM NADZIEJE ZE NAPISZESZ NA BLOGU ROWNIE WSPANIALA HISTORIE JAK TA :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aż się popłakałam...Szkoda że to już koniec...A tak się przyzwyczaiłam do nich... :'(

    OdpowiedzUsuń
  36. Coś pięknego naprawdę, mam nadzieję, że ten nowy blog będzie równie wspaniały jak ten. Dziękuje.xx

    OdpowiedzUsuń
  37. My Tobie też dziękujemy !
    Epilog wspaniały ! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Smutno mi będzie bez nich ale wszystko kiedyś się kończy :) To ja dziękuję za to że pisałaś tego bloga i wzbogacałaś moje życie mimo iż to tylko opowiadanie. DZIĘKUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Ryczę :( Bo koniec :( będziesz tu pisać imaginy ? Nie kończ :(
    + spamik :)
    jak masz czas zaglądnij zaczynam :))
    http://one-direction-dance-with-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. To był mój kochany blog nigdy nawet nie zapomne jak go znalazłam, teraz po prostu ryczę tak bardzo go i ciebie kocham ♥ Dziękuje że go pisałaś dzięki tobie jeszcze bardziej zbliżyłam się do 1D. Dziękuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny blog. Szkoda, że się już skończył.

    Zapraszam do mnie
    http://sweet-lifee-story.blogspot.com Zostawcie po sobie jakiś ślad.

    Olivia razem ze swoją przyjaciółką Alex, prowadzą cukiernie w samym środku Londynu. W założeniu cukierni pomógł im ojciec Olivii, James. Dziewczyny kochają poznawać i tworzyć nowe przepisy na babeczki, ciastka itd. Przyjaciółki mają mnóstwo przygód i wyzwań, dostają ogromną szansę na spełnienie ich najskrytszych marzeń i poznają nowe osoby.
    Jak potoczą się ich losy? Czy ich cukiernia może stać się najlepszą cukiernią w mieście?
    Zobaczycie jak przeczytacie....

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy wierzysz w magię. Nie?? A One direction tak. Gdy uratują tajemniczą dziewczynę przed utonięciem, ich psychowaniki i ciężkie dni w pracy będą dla nich najmniejszym problemem. Czy miłość i przyjaźń pokonają zło. Dowiesz się więcej na http://one-direction-and-magic.blogspot.com/

    Ps.Przepraszm za spam.

    OdpowiedzUsuń
  43. szkoda, że to już koniec, bo uwielbiałam przygody Jade i Harrego i będę za nimi tęsknić :(
    dobrze, że masz jeszcze jednego bloga!


    zapraszam do siebie: http://everybodyhaveadream1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne opowiadanie :) Zapraszam do opowiadania mojego kuzyna :) http://transylvania-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. To jest piękne, Uwielbiamy ! :* :) zapraszamy do nas: http://opowiadanie-onelife-onechance-onelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Znalazłam twojego bloga jakieś 3 dni temu dzisiaj przeczytałam epilog. Nie mogę uwierzyć że tak szybko przeczytałam wszystkie rozdziały. To opowiadanie było boskie^^ szkoda że nie rozwinęłaś wątku jak Harry tłumaczy skąd się biorom dzieci hehehe. Zapraszam do mnie http://imaginyoconorze1dijb.blogspot.com/ a jeżeli interesujesz się sagą Zmierzch http://przyszloscrenesmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super, tylko szkoda, że już koniec :c
    No nic i zapraszam na mojego bloga. :

    http://ja-jestem-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne <3

    http://soul-dropper.blogspot.com/ --- jesli masz ochotę poczytaj .! Zapraszamy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  49. śiwietne. ;)
    szkoda że już koniec... ;(

    http://longstoryofus-onedirection.blogspot.com/
    zapraszam do sb. ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. BARDZO WAŻNE ! DOTYCZĄCE JUTRA !

    Ja tak samo jak większość z Was chciałabym, aby One Direction zawitało chociaż raz do naszej Narnii - Polski
    Razem możemy zdziałać o wiele więcej niż każda z nas osobno, więc chciałabym Was prosić o udostępnienie tego oto Twitlonger na każdej stronce, którą napotkacie. Nie ważne gdzie. Może być to na Facebook'u, na jakimś blogu, IG, obojętnie.

    Z racji tego, ...że 28 czerwca mamy zakończenie roku szkolnego chciałabym, aby wszystkie Directionerki (nie tylko Polskie) zjednoczyły się od 29 czerwca o godz. 18.00 na Twitterze i tweetowały do chłopaków hasło : PolandNeedsOneDirection . Beż żadnych # przed tym. Postarajmy się, tak jak kiedyś wejść na 1 miejsce i się troszkę utrzymać na nim. Chłopcy mają 30 czerwca i 1 lipca wolne, więc mogliby nas zauważyć ! Gdybyśmy utrzymały się w czołówce trendsów światowych, znowu mogliby mówić o nas za granicą oraz u nas - w polskiej telewizji. Możemy poprosić o pomoc Belieberki, Lovatics, Swifties, Tizzies, Little Liars, Smiler oraz wiele innych fandomów. Myślę, że wiele osób by nam pomogło. Myślałam też o tym, aby w tym czasie każda/y z nas dodał swoje zdjęcie profilowe na FB oraz na Twitterze z kartką z napisem, np. : Poland Needs One Direction, Polish Directioners Need 1D, One Direction come to Poland !, itp.
    Fajnie, jeśli by się ta akcja udała, ale to się może udać tylko dzięki nam, więc udostępnij to chociaż w jakiś dwóch miejscach To już jutro. Róbcie zdjęcia ! Chociaż raz się zjednoczmy ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam twoje opowiadanie
    Jest jednym z najlepszych które czytałam
    ZAPRASZAM DO MNIE DOPIERO ZACZYNAM
    http://love-larry-stylinson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. nformuję, że zostałaś nominowana do Versalire Blogger Award. Więcej na http://onedirectionmyboy.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  53. Grace Salvatore jest córką Damona. Jedyna zasada jakiej miała przestrzegać - NIE spotykać się z Kol'em Mikaelson'em. Dziewczyna robi zupełnie na odwrót i wkrótce będzie ją to dużo kosztować.
    http://thevampires-kol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Boskie :D zapraszam do mnie
    www.dont-let-me-go-imaginy-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny rozdział, zapraszam do siebie

    http://lovedyou-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Na reszcie skończył się następny beznadziejny blog o gejach ...

    OdpowiedzUsuń
  57. heej,
    wpisalam dzis w google "opowiadanie one direction" i wiesz co tam zobaczylam? na pierwszej pozycji TO opowiadanie, i nagle taki wielki smajl, chcialabym wiecej tak dobrych opowiadan. pozdrawiam, E. :))))

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetne. :D
    przy okazji zapraszam na mojego nowego bloga ! :)
    http://onethingstorymm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne *.*
    Szkoda, że to koniec :c
    Zapraszam na bloga, którego prowadzę z przyjaciółką http://they-dont-know-1d.blogspot.com/
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  60. http://sophieandzayn.blogspot.com/

    Co byś zrobiła gdyby całe Twoje życie stanęło na głowie ?

    Siedemnastoletnia Zosia mieszka z mamą w domku na przedmieściach Warszawy. Ma na pozór wszystko, czego jej potrzeba i czuje się szczęśliwa. Wszystko zmienia się w ciągu jednego dnia, kiedy matka dziewczyny ginie w wypadku samochodowym. Zosia musi przeprowadzić się do znienawidzonego ojca, który zaczął nowe życie w Londynie. Jak dziewczyna poradzi sobie w nowej szkole ? Czy pogodzi się ze śmiercią matki ? Czy znajdzie przyjaciół i zrozumienie, czy tylko ból i tęsknotę ?

    OdpowiedzUsuń
  61. Witam! Obserwuje Twojego bloga juz od dłuższego czasu i podoba mi się to co robisz. Byłoby mi niezmiernie miło jakbys mogła dodać link do mojej witryny gdzieś na Twoim blogu. Jestem młodym bloggerem i próbuje w jakis sposób zyskac większa ilość wyświetleń/czytelników. Prowadzę bloga fotograficznego. Pozdrawiam bankowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. http://favorite-holiday-with-him.blogspot.com/ ZAPRASZAM !

    OdpowiedzUsuń
  63. It was the best story ever!!! Dawno już to nie wchodziłam ale wczoraj wszłam i zobaczyłam że skończyłaś bloga aż sie popłakałam. Twoje opowiadanie było, jest i będzie najlepsze ciesze sie że mogłam je przeczytać. Szkoda że już skończyłaś ;c.

    OdpowiedzUsuń
  64. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Awards . Więcej informacji na http://thewanted-onedirection.blogspot.com. :**

    OdpowiedzUsuń
  65. nominowałam was do the versalite blogger ! ;* zapraszam do mnie ;* : http://somethingformyheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie wiem co mam napisać, serio wzruszyłam się! Kocham to jak piszesz w jaki sposób masz wenę i to wiele jej! Nie czytałam jeszcze nigdzie lepszego opowiadania! Jesteś znakomita! Dziękuję za wszystko ! xx <3

    OdpowiedzUsuń
  67. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger ! Więcej informacji na moim blogu http://polskaangliaionedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Jej, czadowy. Zapraszam do siebie na http://you-giving-me-a-heart-attack.blogspot.com/ Dopiero zaczynam i przyda mi się pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Fajnie, świetny blog!W ogóle to pierwszy blog o One Direction, który przeczytałam! Dziękuję, że tak świetnie pisałaś. Mam nadzieję, że mi też się tak uda! Zapraszam do siebie: http://adventure-alice-from-1d.blogspot.com/ .Pojawił się u mnie już prolog i bohaterowie. A w najbliższym czasie dodam 1 rozdział! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten. Blog jest świetne ... To znaczy był , dopiero teraz znalazłam twoje opowiadanie i od początku bardzo mi się podobało , podziwiam cię za to wszystko że nie przestałaś pisać jak dostawałaś tyle wiadomości o tym że to jest badziewne itp. A najbardziej za tą twoją wyobraźnię . ;)
    Ps. Czy mogła byś mi napisać na tt ( kama401) linki do twoich innych blogów a konkretnie chodzi mi o tego co zaczełaś wcześniej ( w trakcie pisania tego ) :*

    Powodzenia... w pisaniu kolejnych blogów i oczywiście WENY :D

    OdpowiedzUsuń
  71. genialny post uwielbiam twoje blogi i tak samo przeczytałam wszystkie posty kocham je
    Przy okazji odwiedź http://modezrobiesama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny, genialny, boski i nie wiem co jeszcze. Cały blog jest pisany z pasją i to widać a rozdziały są długie i świetne. Opowoiadanie samo w sobie ciekawe ale twój styl pisania no cód miód i malina. Zazdroszczę jak i gratuluję <3

    Zapraszam do komentowania i obserwowania http://one-direction-lose-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Hey...
    zawsze lubiłam czytać blogi..
    Znalazłam link na twojego bloga, weszłam i pierwszą rzeczą jaka mi się żuciła w oczy t było to że blog skończony i ogromna ilość komentarzy <3<3
    Człowiek się zmienia kiedyś czytałam blogi tylko o JB ale teraz kocham 1Da czytając blogi pogłębiam swoją miłość do tych 5 świrów. Uwielbiam tego bloga i nigdy go nie zapomne <3 Twój styl pisania, opisywanie wydarzeń uczuć .. Bosz to jest piękne<3<3<3

    Anana

    OdpowiedzUsuń
  74. Oj, szkoda że już koniec. Ale wszystko się kiedyś kończy.
    W wolnych chwilach zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem, dopiero zaczynam więc mam nadzieje, że wpadniesz i polubisz go tak jak ja polubiłam twoje opowiadanie:
    http://onedirection-moja-opowiesc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. ten blog był BOSKI!!!! Szkoda że to już koniec

    OdpowiedzUsuń
  76. CZEŚĆ DZIEWCZYNY!
    moja przyjaciółka jest wielką fanką One Direction i za niedługo ma urodziny. Chcę zrobić jej niespodziankę i proszę was o napisanie dla niej krótkich życzeń typu "Sto lat directionerko!" czy coś takiego. Wiem, że to będzie dla niej wiele znaczyć. Nie będę podawać waszych nazwisk. Z góry dziękuje wszystkim. Życzenia możecie pisać na mail: prezentdlaizy@gmail.com Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  77. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !
    Czemu ?
    Pisz dalej !
    Popłakałam się !

    OdpowiedzUsuń
  78. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
    Kocham Twój blog!!
    Świetnie piszesz!!
    Dzięki Tobie też zaczęłam coś pisać, ale na razie prawie nikt go nie czyta...
    Jeśli będziesz miała chwilkę zapraszam
    http://myfanfictionwithonedirection37.blogspot.com/
    Dziękuję***

    OdpowiedzUsuń
  79. Boski <33 zapraszam do mnie http://impossible-malikowa.blogspot.com/
    http://zayn-i-winter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Kocham Cię, dziewczyno czytałam twojego bloga każdego wieczoru <3
    Może to dziwne ale zamiast imienia wybranego przez ciebie czyli "Jade" wstawiałam swoje imie ;3 Dzięki czemu czułam się jak co najmniej 50letnia kobieta, czytająca swój pamiętnik <33 kiedy czytałam to opowiadanie ~Płakałam, Śmiałam się, czasem siedziałam z zaskoczeniem na twarzy~
    Za to właśnie kochałam i kocham tego bloga taak jak i ciebie za to że go stworzyłaś ;33
    Aktualnie czytam twojego nowego bloga i czuję że to będzie kolejny strzał w 10 :)) /Jestem Directioner od 2Laat ;** więc czytając tą opowieść towarzyszyły mi jeszcze większe emocję niż osobie która może czytała to będą zwykłą Fanką !!
    Mam nadzieję że twój nowy blog wciągnie mnie .. i czytanie go satnie się moją kolejną obowiązkową rzeczą jak było z tym Blogiem ...

    Dobra, rozpisałam się .. ale taak na sam koniec Uwielbiam Cię Dziewczyna i pisz dalej masz Dar <33 /Olka ;33

    OdpowiedzUsuń
  81. o matko jakie to piękne ♥ wiesz dopiero odkryłam, że poza Twoimi świetnymi blogami summer love i stole my hart masz jeszcze inne :) i kochana przeczytałam wszystkie rozdziały w jeden weekend ? :) po prostu kocham jak piszesz :) buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  82. super :D zapraszamy do nas http://owszystkimioniczym-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Dopiero niedawno znalazłam tego bloga i to po prostu CUDO *.* !!!

    http://its-true-love-dont-be-a-liar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Niedawno znalazlam tego bloga i musze powiedziec ze jest swietny mimio tego ze nie bylo ani jednego rozdzialu 18+ ! Jak za kazda zakonczona historia bede plakac ze juz sie skonczyla ze juz nigdy nie dowiem sie co bylo dalej z Jade ,Harrym ,Darcy i jej braciszkiem lub siostrzyczka !! No trudno. Czas sie przyzwyczaic ! Pozdrawiam was i ciebie Martu zapraszam na mojego bloga ... nie mam weny na pisanie jego ale mysle ze cos wymysle http://zakochanedirectionersaleczy1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Strasznie ciekawe opowiadanie!!!!
    zapraszm do mnie http://1d-storyofmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo podoba mi się twój blog!
    Ja dopiero zaczyna swoje opowiadanie też o 1D
    zapraszam:
    http://love-overcome-even-death.blogspot.com
    Każdy komentarz się dla mnie liczy!

    OdpowiedzUsuń
  87. Super.<3 zapraszam na mojego you-always-have-dreams.blogspot.com dopierp zaczynam sorka za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  88. http://lifedreamscometrue.blogspot.com/
    Genialny *_* To już koniec ? :( Pisz nowy stęskniłam się :))

    OdpowiedzUsuń
  89. Mega zapraszam do siebie http://you-are-my-life-fan-fiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Jeśli lubisz serial Violetta zajrzyj na : http://opowiadania-violetta2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Boski ! Genialny ! Mega ! Masz talent :* Będę czytać dalej ! zapraszam też do mnie - http://opowiadanie-onedirection-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. SPAM:

    http://midnight-memories-moje-opowiadanie.blogspot.com/

    Zapraszam, zależy mi na waszej opinii...

    OdpowiedzUsuń
  93. superrr!
    http://my-little-world-one-direction.blogspot.com/ ZAPRASZAM DO MNIE
    sorry za spam xd

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetne! Szkoda że koniec :(

    zapraszam : http://never-say-goodbye-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. dwie dziewczyny z wielkimi marzeniami, ukochanymi osobami, jednak ich życie odmienia sie o równe 180 stopni gdy staje przed nimi życiowa szansa, wyjeżdżają z Londynu do słonecznego Melbourne, zostawiając w Anglii swoich ukochanych, czy gdy poznają braci Brooks nadal będą kochać tamtych dwóch? czy jednak ulegną urokowi bliźniaków?
    czy uda im się osiągnąć cel bez zranienia uczuć innych osób?
    przekonacie się o tym na moim i przyjaciółki blogu!
    Serdecznie zapraszam!
    http://takeabreathandlivethedream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. nieeeeeeeeeeeeeee koniec
    zapraszam do mnie theeternalkids.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie masz co robić ??? Szukasz lekarstwa na nudę ??? Dobrze trafiłeś !! Chcemy pokazać ci miejsce gdzie dzięki własnej wyobraźni z odrobinką naszej pomocy przeniesiesz się w miejsca o których nawet nie śniłeś !! Znajdziesz tam wspaniałe przyjaźnie, cudowne miłości i przede wszystkim środek na nudę !! Jeśli nie wierzysz… PRZYJEDZIEMY PO CIEBIE !!! Przenieś się z nami w swój własny świat. Zapraszamy na bloga our-dreams-about-love.blogspot.com na swoje 5 minut marzeń.
    Ps.Robimy imaginy na zamówienie.
    Serdecznie zapraszamy !
    Lilly i Nat <3

    OdpowiedzUsuń
  98. Świetne Martu ! ♥ Kocham twoje opowiadanie. Przeczytałąm oby dwa ! Pisz dziewczyno bo masz talent. ♥ Przy okazji zapraszam do mnie bo dopiero zaczynam ♥ -> http://opowiadanieonedirections.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Siemka ! <3 Nie wiem czy jeszcze odwiedzasz tego bloga, ale piszę Ci tu, że jesteś meeega ! Twoje opowiadanie jest meega ! <3 I wgl aww *__* Zaczynam czytać kolejne Twoje blogi, dzięki ! Paaa <3

    P.S. Całego bloga przeczytałam w 2 dni ! Jest świetnie :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  100. Potrzebujesz zwiastunu? Tutaj znajdziesz swoje miejsce: http://zwiastunowawyspa.blogspot.com/ <3 Zapraszam i przepraszam za spam C:

    OdpowiedzUsuń
  101. UWAGA!
    opowiadanie-o-one-direction69.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. ZAPRASZAM na nowy blog http://polishimaginesabout1d.blogspot.com/ Dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń